Retourbeleid

Bij Dealblaze doen we ons best om je tevreden te stellen. Ben je toch niet tevreden met je bestelling? Dan heb je het recht om (bepaalde) artikelen te retourneren.


Retourneren

Je kunt een artikel binnen 7 dagen na ontvangst retourneren als je niet tevreden bent. Volg daarbij deze stappen:

  1. Vul het retourformulier volledig in en voeg dit samen met de originele factuur bij de zending.

  2. Zorg ervoor dat het product:

    • in originele staat verkeert,

    • voorzien is van labels en stickers,

    • geen gebruikssporen vertoont.

Als deze voorwaarden niet zijn vervuld, kunnen wij jouw retourzending niet verwerken. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of beschadigd is geraakt buiten onze schuld.


Terugbetaling

Zodra wij het geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij:

  • het artikel zo snel mogelijk omruilen, of

  • het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op je bankrekening.

Vertraging of geen terugbetaling ontvangen?

Als je je geld nog niet hebt ontvangen:

  1. Controleer eerst je bankrekening.

  2. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat een terugbetaling zichtbaar is.

  3. Neem daarna contact op met je bank – verwerkingstijd kan verschillen.

Heb je dit alles gedaan en nog steeds geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Verzendkosten

De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor eigen rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald.


Uitzonderingen – Hygiëneproducten

Om hygiënische redenen kunnen de volgende producten niet geretourneerd worden:

  • Ondergoed

  • Lingerie

  • Panty's

  • Haarproducten

  • Crèmes of andere verzorgingsproducten

Deze retourzendingen worden niet geaccepteerd of verwerkt.


Vereisten voor een geldige retourzending

Om ervoor te zorgen dat je retourzending wordt verwerkt, moet je:

  • het pakket voorzien van een track & trace-code (op eigen kosten)

  • een foto van de verzendcode op de verzenddag e-mailen naar onze klantenservice

  • het volledig ingevulde retourformulier meesturen

  • het product in ongebruikte staat terugsturen

  • het artikel in de originele verpakking retourneren

  • zorgen dat het product niet door jou beschadigd is

Let op: als niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen.